Subject: R22357: NOTAM A2364/24 väljastatud (ID:22357)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 10:41:56 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22357 alusel, mis saabus meile 16-09-2024 
07:36, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2364/24
(A2364/24 NOTAMR A1517/24 Q)EETT/QAFLP/IV/NBO/E/000/999/5844N02438E999 
A)EETT B)2409160740 C)2412162359EST E)ALL BELARUSIAN AIR CARRIERS WHETHER 
THEY ARE ACTUAL OR MARKETING CARRIERS ARE PROHIBITED TO LAND, TAKE OFF FROM 
OR OVERFLY TERRITORY WITHIN TALLINN FIR ACCORDING TO COUNCIL OF THE EUROPEAN 
UNION DECISION ON 4TH OF JUNE 2021.)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.